jaha så blev det..

Igår skulle ju jag och juuuulia gå på majbrasan... Vi började gå till en, fast blev lite misstänksasmma när alla gick åt andra hållet. Sen visade det sig att det inte var nån eld där. Så då gik vi till en annan... och då var dem redan klara där -.-' Så jag och julia promenerade i typ en evighet :D och jag gick utan skor så komm en kille och sa: du kommer bli förkyld! JAg bara OMGGGGGGGGGGGGG :O
Fast det blev jag ju inte :D :PPppPPPpPPp
♥Men det var kul med julia iallafall, för vi hyrde film, slåg i tårna i stenar, brände popcorn, drack cola och annat som vi brukar ;) och det finns väll inge bättre än att vara med sin tvillingsjäl ;D
Baibaiii ska ligga och lata mig och titta på tv, och kanske pyssla med en ny bloggdesign ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0